
Pikapäevarühmade töö korraldus 2025/2026 õppeaastal
Värska õppekoht:
Esmaspäeval 13.10 – 15.30, teisipäevast reedeni kell 12.10 – 15.30, sh pikapäevaeine kl 14.00 – 14.15.
Esmaspäeval kell 13.10-13.50 kasvataja Meelike Kruusamäe-Veinberg; kell 13.50 – 15.30 kasvataja Emeri Roots.
Teisipäeval kell 12.10-13.20 kasvataja Kaia Tohu; kell 13.20-15.30 kasvataja Meelike Kruusamäe-Veinberg
Kolmapäeval kell 12.10 – 13.20 kasvataja Emeri Roots; kell 13.20 – 15.30 kasvataja Kaia Tohu
Neljapäeval kell 12.10 – 15.30 kasvataja Kaia Tohu
Reedel kell 12.10 -15.30 kasvataja Meelike Kruusamäe-Veinberg
Mikitamäe õppekoht:
esmaspäevast reedeni kell 12.30-15.30 kasvataja Monika Kapanen.
Pikapäevaeine aeg esmaspäevast neljapäevani kell 14.30, reedel kell 13.30.
Meremäe õppekoht:
Esmaspäevast neljapäevani kell 12.00-16.00
Reedel 12.00-14.15
Pikapäevaeine kell 14.30-15.00, v.a. reedel.
Kasvataja Agnes Viitkar
Obinitsa õppekoht:
Teisipäeval kell 13.30-16 kasvataja Maiden Paljak
Kolmapäeval kell 13.30-16 kasvataja Maiden Paljak
Neljapäeval kell 12.30-13.00 pikapäevarühm õpilastele, kes viibivad koolimajas, kasvataja Kadi Määr
Reedel kell 13.30-16, kasvataja Kadi Määr
Pikapäevaeine aeg kell 15-15.15.
Õpilane võetakse pikapäevarühma vastu ja arvatakse sealt välja direktori otsusega ja seadusliku esindaja AVALDUS põhjal. Pikapäevarühmas pakutava eine maksumus on 0,50€, eine eest tasub lapsevanem Setomaa Vallavalitsuse esitatud arve alusel.
Pikapäevarühmad on tugiteenus, kus 1.-6. klassi õpilasel on võimalik saada pedagoogilist juhendamist ja suunamist vaba aja sisustamiseks, õpiülesannete täitmiseks ja huvitegevuseks pärast õppetundide lõppu.
Pikapäevarühmades:
- tehakse koduseid ülesandeid pikapäevarühma kasvataja juhendamisel,
- mängitakse ning liigutakse värskes õhus,
- arendatakse õpilaste sotsiaalseid oskusi ja huvisid.
Pikapäevarühma töö planeerimisel ja korraldamisel lähtutakse hoolekogu ettepanekutest, õpilaste turvalisuse ja tervisekaitse nõuetest, kooli õppe- ja kasvatustegevuse üldistest eesmärkidest, pikapäevarühma õpilaste vanuselistest ja individuaalsetest iseärasustest, nende kodustest tingimustest ning seaduslike esindajate ja õpilaste põhjendatud soovidest, transpordivõimalustest.