Õppe sisuline korraldus
Sisulise õppekorralduse lähtepõhimõtted
- vajadus toetada õpilaste eri tasandi mõtlemisoskuse arendamist neile ea- ja jõukohaselt;
- õpilased kinnistaksid uusi teadmisi ja oskusi ning rakendaksid õpitut praktilises tegevuses, selleks planeerida praktika õppe ajalise osana;
- III kooliastmes õpitakse kõiki õppeaineid üldjuhul läbivalt kogu õppeaasta jooksul, õpilaste arengu toetamise huvides võib erinevaid õppeaineid õpetada teatud ajal õppeaastas tsüklina;
- õppeainete õppimine võib olla korraldatud tsüklitena eelkõige 10.–12. klassis, et toetada õpilase keskendumist, vähendada koduste tööde mahtu ja kergendada õpilase koolikotti;
- valikõppeainete õppimine III kooliastmes ja gümnaasiumis korraldatakse tsüklitena.